Schadevergoeding claimen bij geannuleerde vlucht

schadevergoeding geannuleerde vluchtEr is niets vervelender dan op de luchthaven aankomen en zien dat je vlucht geannuleerd is. Er zit bij een geannuleerde vlucht vaak niets anders op dan wachten op een nieuwe vlucht. Samen met de andere passagiers ben je gestrand en is het wachten op een oplossing. Erg vervelend natuurlijk geannuleerde vluchten. 

Maar wist je dat je bij een geannuleerde vlucht recht hebt op een schadevergoeding? Deze vergoeding kun je claimen bij de luchtvaartmaatschappij, hier heb je recht op wanneer je vlucht geannuleerd is. 

Claim nu je vergoeding van je geannuleerde vlucht!

Vergoeding geannuleerde vlucht claimen

Maar waar kan je dan die vergoeding voor de geannuleerde vlucht claimen? Dit kan bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. Dit is niet voor elke passagier bekend maar als passagier heb je recht op een schadevergoeding bij een geannuleerde vlucht. 

Buiten geannuleerde vluchten, heb je ook recht op een vergoeding wanneer je een vertraagde vlucht hebt van meer dan drie uur of wanneer je vlucht overboekt is. Deze schadevergoeding kan soms oplopen tot wel €600,- en daarom is het dus wel de moeite om deze schadevergoeding te claimen bij een geannuleerde vlucht.

Hoe schadevergoeding claimen geannuleerde vlucht?

Maar hoe kun je dan die schadevergoeding claimen wanneer je vlucht geannuleerd is? Dit kun je zelf proberen te verhalen op de luchtvaartmaatschappij. Echter gaat hier vaak wel veel tijd in zitten en hier heeft lang niet iedereen zin in. Daar komt nog bij dat veel luchtvaartmaatschappijen er alles aan doen om niet voor deze vergoeding op te draaien. Daarom is de juridische dienst AirClaims de perfecte oplossing voor passagiers welke te maken hebben met geannuleerde vluchten of vertraging.

AirClaims neemt dit vervelende werk voor je uit handen en zorgt er voor dat je een schadevergoeding krijgt wanneer je vlucht geannuleerd is of je last hebt van vertraging (meer dan drie uur).